Aki bújt, aki nem... megérkezett legújabb kiadványunk!

Játszani jó, közösen játszani még jobb! Szülői javaslatra fogalmazódott meg az igény, majd született meg a szándék szülők és szakemberek közös gondolkodására azért, hogy legyen egy gyakorlati útmutató, ami segít a mindennapokban.

„Szülőként szeretnénk szülők maradni, és a játék pont egy olyan dolog, ami illeszkedik a szülői szerephez, játék közben rengeteget tudunk tanítani a gyerekünknek a társas kapcsolatokról” – fogalmazódott meg a gondolat.

Mindennapi tapasztalatokból, emlékekből, valamint sok közös gondolkodásból született a következő, alapvetően gyakorlati jellegű kiadvány az EFOP 1.9.2- Montázs projekt keretén belül sok példával, ötlettel, javaslattal annak érdekében, hogy olvasói, használói visszaszerezhessék és megtarthassák a közös játék örömét.

Kiadvány letöltése: http://fszk.hu/hir/aki-bujt-aki-nem-utmutato-autista-gyermeket-nevelo-szuloknek-a-kozos-jatek-elmenyehez/

 

 

Címkék: nincs címke megadva.

Kategória: Hírek


Kapcsolódó tartalmak

Térítésmentes képzéseink

Az Emberi Erőforrások Minisztériumának támogatásával lehetőségünk nyílik a lent olvasható térítésmentes képzések indítására. A jelentkezési felületek elérhetők az FSZK honlapján, melyek megjelenéséről facebook oldalunkon adunk tájékoztatást.

 

Hírünk a címre kattintva tovább olvasható

Tovább...

Ezt is ajánljuk

MASZK kutatás: Jól-lét az autizmusban érintett családokban

Kezdetét vette az adatgyűjtés az autista gyermekeket nevelő családok és a tipikusan fejlődő gyermekek szüleinek életminőségéről és pszichológiai jól-létéről.

Az Ön válaszainak segítségével a kutatás megalapozhatja a szülők támogatását szolgáló újabb módszerek kialakítását!

Az MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport (MASZK) négyéves programjában egy nagymintás felmérés és egy azt követő részletesebb vizsgálat célja, hogy a szakemberek jobban megismerjék az autizmussal élő gyermekek és felnőttek szüleinek pszichológiai jóllétét, életminőségét, illetve mindazon tényezőket, amelyek ezeket befolyásolják. A kutatás részét képezi egy olyan módszertani útmutató kidolgozása is, amely segíti az autista diákok befogadását.

Hírünk a címre kattintva tovább olvasható

Tovább...