Aki bújt, aki nem... megérkezett legújabb kiadványunk!

Játszani jó, közösen játszani még jobb! Szülői javaslatra fogalmazódott meg az igény, majd született meg a szándék szülők és szakemberek közös gondolkodására azért, hogy legyen egy gyakorlati útmutató, ami segít a mindennapokban.

„Szülőként szeretnénk szülők maradni, és a játék pont egy olyan dolog, ami illeszkedik a szülői szerephez, játék közben rengeteget tudunk tanítani a gyerekünknek a társas kapcsolatokról” – fogalmazódott meg a gondolat.

Mindennapi tapasztalatokból, emlékekből, valamint sok közös gondolkodásból született a következő, alapvetően gyakorlati jellegű kiadvány az EFOP 1.9.2- Montázs projekt keretén belül sok példával, ötlettel, javaslattal annak érdekében, hogy olvasói, használói visszaszerezhessék és megtarthassák a közös játék örömét.

Kiadvány letöltése: http://fszk.hu/hir/aki-bujt-aki-nem-utmutato-autista-gyermeket-nevelo-szuloknek-a-kozos-jatek-elmenyehez/

 

 

Címkék: nincs címke megadva.

Kategória: Hírek


Kapcsolódó tartalmak

Útmutató csomag autista gyermekeket segítő óvodai és iskolai szakemberek számára

2016. március 25-től elérhető egy útmutató csomag autista gyermekeket segítő óvodai és iskolai szakemberek számára. Az útmutató tartalmazza egyrészt „A fizikai és info-kommunikációs akadálymentesítés szakmai hátterének kialakítása” c. TÁMOP 5.4.5 kiemelt projekt keretében elkészült National Autistic Society 3 rövid összefoglalóját illetve a  Nyolc Pont - „Az autista személyek ellátórendszerének országos szintű, komplex innovációja szakmai tanácsadó hálózat és koordinációs központ kialakításával” c. TÁMOP 5.4.11. kiemelt projekt keretében elkészült 2 kiadványt. 

AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVAR ÚTMUTATÓ ISKOLÁK SZÁMÁRA  - részlet a National Autistic Society (NAS) információs anyagaiból és módszertani füzeteiből

TANTEREM, OKTATÁS- AZ AUTISTA GYERMEKEK TÁMOGATÁSA - részlet a National Autistic Society (NAS) információs anyagaiból és módszertani füzeteiből

JÁTÉKIDO ÉS JÁTSZÓTÉR, SZÜNET ÉS EBÉDIDŐ - AZ AUTISTA GYERMEKEK TÁMOGATÁSA - részlet a National Autistic Society (NAS) információs anyagaiból és módszertani füzeteiből

AZ OSZTÁLYTÁRSAK ISMERETEINEK BŐVÍTÉSE AZ AUTIZMUSRÓL - részlet az Education Children about Autism in an Inclusive Classroom című kiadványból

HOGYAN BESZÉLGESSÜNK A SZÜLŐKKEL? - A Centers for Disease Control and Prevention (CDC) kiadványa

 

A kiadványok a hírre kattintva megtekinthetőek és honlapunk dokumentumtárából letölthetőek regisztráció után.

Tovább...

Ezt is ajánljuk

MASZK kutatás: Jól-lét az autizmusban érintett családokban

Kezdetét vette az adatgyűjtés az autista gyermekeket nevelő családok és a tipikusan fejlődő gyermekek szüleinek életminőségéről és pszichológiai jól-létéről.

Az Ön válaszainak segítségével a kutatás megalapozhatja a szülők támogatását szolgáló újabb módszerek kialakítását!

Az MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport (MASZK) négyéves programjában egy nagymintás felmérés és egy azt követő részletesebb vizsgálat célja, hogy a szakemberek jobban megismerjék az autizmussal élő gyermekek és felnőttek szüleinek pszichológiai jóllétét, életminőségét, illetve mindazon tényezőket, amelyek ezeket befolyásolják. A kutatás részét képezi egy olyan módszertani útmutató kidolgozása is, amely segíti az autista diákok befogadását.

Hírünk a címre kattintva tovább olvasható

Tovább...